2013. március 2., szombat

Születésnap csak egy lehet?

Igen, azt hiszem úgy normális, ha a születésnap egy konkrét időpont. Lakcímnél ugye megkülönböztetnek állandó és ideiglenest, de a születési dátumnál  nincs két rublika, minek is lenne? Nekem pedig szükségem volna rá.  1970. március 1-én este ment be anyukám a győri kórházba, de megérkezésem már átcsúszott másodikára, nem is kevéssel, 1 óra 58 perccel,  mindezek ellenére beírtak a március 1-én született babák közé, és csak később az anyakönyv kézhezvételekor látták meg a szüleim a rossz  dátumot.  A korrekció elmaradt, gyerekként még az elsejét emlegettem a jeles nap időpontjaként, aztán felnővén már a másodikát éreztem igazinak. Lassan már belekeveredek, hivatalos papírokon az elseje szerepel,  a nem hivatalos helyeken pedig a másodikát jelölöm meg ( lásd facebook ), jogos a kérdés, mikor is születtem? Mint  a mesében ... elsején is, meg nem is;-)

Anyukám ajándéka pici baba korom óta egy tulipáncsokor, csak a színe az, ami évről évre változik.
Így vagyok  a tulipánnal szimbiózisban, elválaszthatatlanul, mint a borsó meg a héja.






Nincsenek megjegyzések: