2012. június 30., szombat

...csak a pipacsosakat...

A minap, amikor egy Canon gép került a kezeim közé - játékszerem után egy igazi műszer -, "lőttem minden mozgó és mozdulatlan elém kerülő szépségre. Hajlamos vagyok a túlzásokra, ez mégis olyan önkívületi állapot volt. Ritka, ki tudja mikor visszatérő pillanatok, beosztó módon illik bánnom velük - "befőzöm" őket télire, csak úgy cukor nélkül -, aztán majd hosszú, sötét estéken előhúzok egyet-kettőt kedvemre, kedvetekre.



... klasszikus ( szimmetrikus) szépség ...


... aszaltan is pompázatosak...


... ahogy jeleztem, csak a pipacsosakat mutatom:-)


4 megjegyzés:

Nia írta...

Ha én egy Canont megfognék, el nem ereszteném :))))))

Szilvi írta...

Megdobogtatta a szívemet.Képzelem a többi is gyönyörű lehet.

Colette írta...

Most látom, hogy a férjem asztalán megint ott van:-) El sem merem már kérni, neki is kölcsönben van... aztán meg ez így kicsit becsapás magammal, és ha már nem lesz itt kölcsönben, akkor mivel töltöm be a hiányt:-( Hm?

Szilvi nekem az eszem ment el tőle... de Te valami jó kis masinával fotózol, vagy nem?

Tündéri Lonka írta...

jajj de gyönyörűek ezek a fotók!