2012. május 20., vasárnap

Megérett a meggy

Amikor reggel benéztem a fagyasztóba és megláttam a több csomag lefagyasztott tavalyi meggyet, akkor még azt gondoltam, milyen jó poén az érés előtt bő egy hónappal meggybefőzni. Aztán kiderült a szomorú hír, miszerint már a kertszomszéd bácsi fái is megbetegedtek ( a miénk  két éve kipusztult ), ráadásul ha lett is volna rajtuk pár szem termés, azt is elvitte a fagy. Mindezek tudatában nagy gonddal készítettem el a kb. két kilónyi meggyet, került belőle szörp, lekvár, meggyleves az ebédhez és túrós-meggyes torta desszertnek ... az is lehet, hogy ezzel az idei meggyprojektet lezártnak tekinthetjük, hacsak nem fognak meggyek potyogni júliusban az égből:-)














1 megjegyzés:

Monika írta...

Nálam tavalyi lefagyasztott sárgabarack van,meg paradicsom.:)És az idén nem jósolnak jó sárgabarack termést,így nagyon szeretem a fagyasztót!!!!!