2012. március 19., hétfő

Farmer zsebek

Nagyon sok van belőle, itt körülöttem több tucatnyi. A kerek a világ táskához csak a nadrágszárakat szoktam elhasználni, a zsebes részek halmozódnak. Mivel a következő Textiles Alkotónap témája nem más, mint a farmer zsebek újrahasznosítása, hoztam egy bolondos formájú táskát. Hurrá, máris hat zsebbel kevesebbem van! Lenne kedvetek együtt ötletelni? ... akkor küldjetek linkeket, fotókat, amelyek engem is inspirálhatnak egy újabb mintadarab elkészítésénél. 

Jelentkezéseteket pedig sok szeretettel várom az április 14-i időpontra. A gördülékenyebb információ áramoltatás érdekében találtok a blog fejléce alatt egy HÍRLEVELES regisztrációt, aki ide feliratkozik, annak a feliratkozás megerősítése után automatikusan megjelenik a postaládájában az első információs csomag a farmer zsebes alkotónapról, majd a jelentkezési határidő lejárta után egy újabb hírlevélben/körlevélben pedig a hozni valók listája. 


    Ezt a táskát egy olyan asszonyságról mintáztam, 
akit könnyebb átugorni, mint megkerülni:-)



Biztosíthatok mindenkit afelől, hogy nem kell a sarkokban kotorászni:
- Hová lett a kulcscsomó?
  A bélése egy kissé slankabb:-)
Rápillantva erre a fotóra, az ugrott be, ha nem teszek rá mágneszárat,
 akkor kifordít-befordít, azaz 2in1 táskává is alakítható.



 A vékonyka színes csőkígyót "csak úgy" a vonaton kötöttem
(az alkotónapra igyekezvén ).
Fázott a hölgy, megkapta sálnak a nyakába derekára.


Ezen a képen pedig egy óriás bambusz fülű egeret látok osonni.
Ti is?
:-)))

Várom az ötleteket, hogy milyen táskát látnátok ( még) szívesen 
 farmer zsebek felhasználásából.


2 megjegyzés:

Sofie írta...

Nagyon szuper lett ez a farmer táska!

napraforgó írta...

Kedves Colette!

Az én kóvánságom egy olyan táska lenne, ami elég nagy ahhoz, hogy A4-es mappa beleférjen, praktikus (pl. néhány zseb, s cipzárral záródjon maga a táska), vállon lehessen hordani, mégse egy egyszerű bevásárló szatyor legyen, ill. hogy valamilyen szinten "nőies" legyen. Ja, és a strapabiróságot még elfelejtettem emliteni (bocsánat, nincs hosszú i-m:(((. Ezekre az igényekre van valami jó ötleted?