2012. január 12., csütörtök

Tavaszvárás-tavaszvarrás

Nem tudom, hogy a meteorológiai tavasz kezdetének napján való születésem miatt kezd el bennem zsiborogni valami minden januárban vagy csak egyszerűen ugyanazt a struccpolitikát gyakorlom a téllel, amit egyéb "nem szeretem"dolgokkal is, miszerint ha nem látom és nem veszek róla tudomást, akkor az nincs is, de mindenesetre belekezdtem a tavaszi "kollekciómba", azaz ma már  tavaszt varrtam. A materiális valóság is ezirányba löködött, mert minden szövetem, őszi-téli anyagom elfogyott, ellenben fantasztikus szép színű len-pamut vásznakra tettem szert, hála ezért a még működő ( utolsó talpon maradt gyárak egyike) Pannonflaxnak. Ámuljatok, hogy milyen textileket gyártanak, hoztam egy virtuális katalógust , ezt ne hagyjátok ki. 

Elhatároztam, hogy tervszerű leszek, ami nekem nagyon ritkán sikerül. Próbáltam átlátni a sok szép anyagot, de valahogy mindig káosz keletkezett, és éppen az nem volt szem előtt, amit kerestem. Nem olyan vészes mennyiség, kb. 15-16 féle anyagról van szó, de a koncepcióm az volt, hogy egy tavaszi családdá gyúrnám össze az egészet, és azt szerettem volna, ha nem önálló alkotásokká, hanem egy harmoniában és egyensúlyban lévő családdá fejlődnének. Ekkor ugrott be, hogy ha már pepitaként megtanultunk szépen csomagolni, akkor miért ne jutalmaznám meg magam azzal, hogy egyszer nem a kupiból dolgozom, hanem szépen összehengergetett anyagokat pakolok egymás mellé, és ezeknek a kicsi palacsintáknak a mozgatása nem kíván akkora erőbevitelt, mint a több méteres daraboké. 



Íme készült néhány fotó szerelmetes anyagjaimról, és amikor számítógépre vittem őket, elindult egy másik vezérhangya. Kis egységeket vágtam ki a képekből építőkockáknak, majd ezekből kirakóztam és ismét azon  kaptam magam, hogy irtózatos módon tud szórakoztatni eme gyermeki tevékenység. Még az éjszaka folyamán hónom alá csaptam új ötletem és beköszöntem vele a játszitérre ( facebook ), ahol találtam néhány szintén gyermeklelkületű játszótársat, de anélkül, hogy látnám az arcotokat és a szemeteket, mondom... még nem bolondultam meg teljesen:-)... csak gondoltam megosztom tervszerűvé válásom történetének egy szeletjét:-)


Mindezen tervszerű előkészítésnek kézzelfogható eredménye született a mai nap, lényegesen kevesebbet cikáztak és kalandoztak a gondolataim... tavaszt varrtam... színeset.


4 megjegyzés:

Feszter írta...

Te varázsolsz! ;)

Colette írta...

Gondolod?!:-)

Mázsa Viki írta...

Minden bizonnyal. :D

Tímel írta...

Édes isten, de gyönyörűek! Semmi nem jobb,mint színekben tobzódni:)