2011. november 24., csütörtök

A NINCS nagy úr!

... és a terápia folytatódik, mert a NINCS nagy úr! Mit tehetsz, ha a táskára szépen kigondolt barna bőr fülek világkörüli utazást választottak egy gyors érkezés helyett:-( Befejezed a táskát nélkülük, jobban mondva más füllel:-) Szeretem ezt a pufi, hengeres megoldást, olyan jó fogása van. És ha már a változtatás mellett döntöttem, akkor a cipzár húzóka sem kívánt a szokott módom megjelenni,  fityegő színes bojtokat kapott. A férjem csak annyit mondott : "- nem praktikus, beleakad valamibe":-) De ugye tudjuk, nem mindenben jó hallgatni rájuk ? Arra sokkal kiváncsibb vagyok, hogy tetszik a női szemeknek? 





Jézuskának lehet írni... ITT találja, ha hozni szeretné:-)

8 megjegyzés:

Susu írta...

Az én tetszésemet nagyon is elnyerte! :D

Krizantám írta...

Maximális tetszésnyilvánítás és életigenlés! :-)))

A fityegők élettel telivé teszik! És füle is tök jó lett!

Úgy ahogy van bejövős! :-)))

csevi írta...

Csípem a tatyót. De mond Minden táskádhoz beöltözöl fotózáskor? Mindig passzolnak a színek. (ruha nem jár hozzá? :D)

Colette írta...

Köszi Susu!

Köszi Kriszta... beteszem a bőröndbe!

Csevi, ha jól megfigyeled, akkor éppen fordítva történik a dolog... szinte csak magamnak varrok táskát, csak aztán egyet sem tartok meg:-)
Egyébként nem öltöztem át... -persze lehet ez most hihetetlen-, de ebben voltam egész nap:-)

Aledi írta...

Annyira jó lett, Colette! És igen, a pasik mindenben a praktikumot nézik, az én férjem is... :)

Abile írta...

Olyan jó kis keleties hatása lett!

orsolya vanessza kiss írta...

Nekem a táska nagyon tetszik !!

A színei, a formája, egészen keleties/fűszeres lett :))

A pántokat viszont sajnálom :(

De ügyesne megoldottad! :)

Bogi írta...

Ó, hát szerintem a női szemnek nagyon is tetszetős. A bojtok meg nagyon helyesek, jól mutatnak. Még ha esetleg bele is akadnának valamibe. :D