2011. november 9., szerda

Inspirációs album Advent idejére

Hoztam nektek néhány ötletet  koszorúkból, mert hamarosan elérkezik ADVENT ideje.
 Ha körülnézünk magunk körül, számtalan újrahasznosításra váró anyagot látunk, szinte nem győzzük szelektálni őket. Néhány szebb formájú üveg, egy kupac régi újság, parafadugók biztosan mindenkinél akadnak. A használt pulcsikról, kinőtt gyerekruhákról már ne is beszéljünk, nem győzzük zsákolni őket. Aztán ott van a kamra, benne megannyi felhasználható élelmiszerrel, csak most nem főzzük, hanem ragasszuk majd a babot:-) És még a lakásból ki sem léptünk. Egy szép napos séta során a természetből is gyűjthetünk felhasználható kincseket, de még milyeneket!
 Buzdítalak benneteket, hogy készítsétek el mihamarabb adventi koszorútokat az újrahasznosítás szellemében... no és mit szólnátok, ha erre felfűznénk egy közös JÁTÉKOT? Hmmm? Van kedvetek hozzá?


1. szép palackok felhasználásával
2. fehér, de akár színes gombokkal
3. megúnt pulcsikból 
4. ragasztani is lehet a babot 
5. újságpapírból képes leírással

11 megjegyzés:

szaberka írta...

Nekem a bal alsó tetszik! Ha lesz játék, egy ilyesmit készítenék...

csevi írta...

Na te megelőztél. Én egy varró hulladékos adventit készítek, de a fránya cikk-cakk ollómat nem találom, pedig az egy fontos momentum nálam. Majd elküldöm a kész koszorú képét.

Blithe írta...

Nekem a fehér gombos ajtódísz a kedvencem. Gyönyörű :)

tenderblue írta...

Beautiful ideas!

ozsuzsanna írta...

A babos és a gombos nagyon jó!

zsuzsi

Szemkép írta...

Legyen, legyen játék, sőt, utána egy virtuális kiállítás is legyen az alkotásokból!

Sőt, olyannyira szabad legyen a technika választás, hogy semmi sem szabjon határt a fantáziának...

szuper ötlet!!!

a hulladék védőszentje:-)

Zsuzsa írta...

A játék tetszik, de én már kitaláltam milyen újrahasznosított adventi koszorút készítek, de a felsorolt 6 kategóriába nem fér bele :-( Szomorú a kreatív ember élete :-P

Era írta...

Nagyon jó az ötlet. Én is kitaláltam már hogy miből fog készülni az adventi koszorúm sőt a Luca búza is újra hasznosítás jegyében fog majd díszelegni az asztalon. Éljenek a pet palackok :)

Colette írta...

Húúú, de jó, hogy jöttök... de az elkeseredést nem értem... én nem mondtam semmit, hogy milyen és miből legyen a koszorú?!:-)Nekem az is belefér, ha nem is koszorú alakú:-)

A kreatív ember élete vidám és szabad, kedves Zsuzsa... akkor összeszedem magam, és jövök a játékkal!

Colette írta...

Két éve ebben a témában készített koszorúmat "angyalszigetnek" keresztelték:-)... most meg védőszent lesz belőlem:-)))???
ha elmúlok... elég lesz, ha akkor szentté avattok, hahahahaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Zsuzsa írta...

Lehet, hogy kreatív vagyok, csak az értő olvasással van a probléma:-P Ugyanis a felsorolásodat úgy értelmeztem, hogy csak azok a koszorúk játszhatnak, amik a felsorolt 5 (itt 6-ot láttam:-P) pontba beleférnek. Na, akkor köszönöm a részletes leírást, ha elkészül a saját koszorúm, küldöm a képet!