2011. november 27., vasárnap

Gyertyagyújtás

Kedves koszorúkötő lányok! Páratlan, amit ebben az összjátékban, közös gondolkodásban összehoztatok. Tegnap a budapesti alkotónapról hazaérkezve, nem tudtam megállni, hogy még ágybazuhanás előtt ne tegyem a fotókat közkinccsé. Ha valaki nem látná a koszorúja képét, akkor azt kérem szépen jelezze nekem, valamint ha linket szeretne a fotója alá, de még nem mutat sehová a neve, akkor azt is szívesen pótolom:-)


Szép estét kívánok és örömteli gyertyagyújtást!

Holnap meglátjuk ki lesz a harsonások közül a "nyertes"...  a koszorú készítőknek pedig valami meglepetés készül:-) Nem bírom ki, hogy az első oldalt meg ne mutassam:-) Remélem tetszeni fog, ha elkészülök vele és talán megbocsájtjátok, hogy még nem jutottam el mindenki blogjába!


5 megjegyzés:

Halász Csilla írta...

szupeeeeeeer...........:))

Aledi írta...

Juj, de jó!

Dia írta...

Juj, nagyon jó!!! Kíváncsian várom a folytatást és a sorsolást is! :-)

Tiffanylda írta...

Nagyon szépen elkészítetted ezt a naptárt! Gondolom sokat dolgoztál vele! Nekem - mint géphez nem értő -, ez egy fantasztikus teljesítmény! Köszönjük szépen!!!:)

Colette írta...

Ez tőlem is fantasztikus teljesítmény volt...mondhatom erőn felüli...de szeretem a kihívásokat:-)
... és a lelkesedésem, az egy óriási hajtóerő, amikor az akadályok jönnek:-)