2011. október 28., péntek

Észleltem, hogy mindig pénteken jön rám a szómenés - írhatnám csúnyábban is, de most nagyon kultúrált leszek - :-) Pénteken hirtelen mindazt meg szeretném írni  mutatni, amit eddig nem tettem, meg azt is, ami az  idő haladtával  a jövő héten már okafogyottá válik. Itt van például ez a kerekség, ami az első pénztárca bélésű rontott példánynak indult, aztán a testvérkéi sikerére való tekintettel mégis megesett rajta a szívem. Adjuk már meg neki is az esélyt, hogy világot lásson:-))) Pajtásai kivétel nélkül elrepültek ide-oda a világ különböző pontjaira. Nem annyira az üzleti siker volt az aminek örültem, mind inkább a tény, hogy lám, élnek emberek a Földön, akik fantáziát látnak egy kerek pénztárcában (is). Ez egy nagyon fontos és pozitív visszajelzés volt, higgyétek el nekem - először én is nehezen akartam elhinni.
Így most elkészült az utolsó kispajtás, és várja ő is nagyon, hogy repüljön. Azt sem bánnám persze, ha itthon maradna, ( értem alatta, hogy egy lelkes magyar fogadná örökbe), no majd meglátjuk.
Kukorica sárga ( igyekeztem nagyon ezt a tényt szemléltetni is) és bambusz zöld ( mármint olyan zöld, mint a bambusz szára ) színekben. 






Megvásárolható a colettecolor felületen.
Vásárlás előtt kérjed a 
kódot.



Nincsenek megjegyzések: