2011. október 12., szerda

COLETTECOLOR COUPON

Nem mondhatjátok, hogy nem nekem találták ki ezt a kupon rendszert:-) Nézzétek milyen jól rímel, akár a color szó:-) Nem akarom az időt húzni. Köszönöm, hogy ilyen szép számmal támogattátok a COLETTECOLOR boltom, és megtettétek az első lépést, hogy ebből a boltocskából a kerek egy világ boltocskája legyen:-) Ehhez azonban még nagyon sok lépésre lesz szükség, de nekem mindenképpen fontos és erőt adó, ha tudom, hogy velem tartotok. Az eddigieket és a továbbiakat is nagyon KÖSZÖNÖM!

A kis szívecskékért cserében pedig mindenkinek - aki játszódott -, szeretném eljuttatni a legelső
 COLETTECOLOR COUPON-okat,


 amelyek az ETSY-s boltomból való vásárlás 
esetén a mindenkori árakból 30% kedvezményt jelentenek.
A kupon kód egy jelszót tartalmaz, amit a kosárba tétel során tudsz érvényesíteni.
Küldöm minden játékos kedvű támogatómnak ETSY-s belső üzenetben.

Részleteket a KUPON KÓD-ról itt olvashatsz!

A támogatóim közül pedig 

kriszti...

a boldog birtoklója a kitűzőnek, ami sorsolásra került.
Kérlek Kriszti küldjél egy postacímet e-mailben!



3 megjegyzés:

Erika írta...

Gratulálok a nyertesnek, és köszönöm a játékot!!

kriszti... írta...

Hát nem hiszem el... :D Még soha életemben nem nyertem. :) És sosem hordtam még kitűzőt, de ez csudiszép.
Köszönöm szépen. :)

Colette írta...

De jó, hogy míg éppen itt jártál, addig én meg a blogodban téged kerestelek:-) Elkerültük egymást! Szintén korai!