2011. május 4., szerda

Mesés kelet...

... egy meglévő hangulatbonbon ihlette táska.
Most mutatom először, pár napja készült el, 
még nem töltöttem fel egyik boltfelületre sem.

 Ára: 8.500 Ft, paraméterei hasonlóak EHHEZ a táskához.


A válogatást nagyon élveztem hozzá, mert imádom a TÜRKIZT!!!
2. Csigaház - kulcsőr ( 950 Ft )
4. és maga az ihlető "Mesés Kelet" hangulatbonbon
( 4.900 Ft )


Tökéletes nyári viselet farmerrel és fehér poló/blúzzal.
Lennék a gazdája, szívesen ;-)
És TE?

INTERAKTÍV BAZÁR ajánlatom pedig az előbbi bejegyzésből kölcsönözve:

1. a táska +  egy db kiegészítő megvásárolása esetén az árból
 -10% levonásra kerül
2. a táska + két kiegészítő esetén
 -15% a kedvezmény
3.  a táska + három/négy kiegészítő megkívánása esetén 
-20% az ajánlatom.
Egyéni kombinációk is felmerülhetnek... pl.: kulcsőr+pipere... 
ezekkel az extra feladványokkal pedig engem tessék bombázni:-)


6 megjegyzés:

Monica írta...

Jajjjjjjj, ezek az én színeim!!!!!
Most nagyon fáj a szívem ám...

Monica írta...

Meg kell kérdeznem: lefoglalni lehet? A májusi költségvetésbe már nem, de a júniusiba beleférne...
Táska és a bon-bon.

Ágnes írta...

Hű, nekem nagyon tetszik ez a táska fazon is. Szerintem a következő táskám tőled biztos hogy ilyen lesz. Én mondjuk egy tulipánfát is el tudnák képzelni az elején... :)
De ez most még csak álmodozás. Majd talán karácsonyra. ;)

Colette írta...

Monica, én bízom benned... lefoglalom.
Kérlek írj egy mailt nekem.

Ágnes, én itt leszek:-)

Saci írta...

Őszintén: nem színem a kék, de már vagy negyedszerre jöttem vissza ezt a táskát megnézni. Valamiért megfogott....ízlelgetem.....lehet hogy azért mert vízjegyű vagyok...nem tudom....vagy Atlantiszhoz van inkább köze....olyan sejtelmes...valamit üzen...

Colette írta...

...üzen...mert az a dolga...valaki veszi az adást... valaki meg nem...örülök neked, most különösen...az őszinteséget pedig nagyra értékelem.