2011. május 3., kedd

Két nem mindennapi rendelés

Amit majd belecsúsztat a gazdája, azt én csak képekről ismerem...
de tényleg haladni kell a korral, mindenféle kütyüknek kell  ma már tartóka.
Ez volt a legutóbbi megbízatásom.
Egy 14.5x 20.5 cm-es olvasó ( e-book ) fog benne lapulni:-)



kép forrása: internet

A másik, egy ausztrál visszatérő!!! vásárló rendelésére készült.
Egy frászban voltam, hogy mindent jól értelmeztem-e a leveléből.
Asszem ilyenre gondolt:-) Legalábbis nagyon gyorsan a  kosarába tette:-)


9 megjegyzés:

ManóMérce írta...

wow, mindkettő nagyon szép:)

Monika írta...

DEJÓ!!!!Gratulálok!!!!Azért ezek az eladások nagy örömök lehetnek!

Krizantám írta...

Én sem vagyok tisztában ezekkel az új kütyükkel, de Te szépen, igazi Colettesen haladsz korral... :-))) Nagyon szépek lettek!

Elkészült az áprilisi alkotónapi táskám! Itt megnézheted! http://krizantam.blogspot.com/2011/05/terrakotta-taskam.html

Köszönöm a szép napot!
Kriszta

DeerWoman írta...

Gyönyörűek, mint mindig! Ez a madaras tartóka nagyon megdobbantotta a kis szívemet:)) További sok sikert kívánok bazárhoz és alkotáshoz is: Betti

csevi írta...

Nagyon tetszenek ezek a kőralakú neszik. Talán majd én is... most még csak álmodozok.
Őrülhetünk a kütyüknek elvégre kibontakozhat a fantáziánk.:)

Aledi írta...

Gyönyörű a kütyütartó, a kis kerekektől meg mindig odavagyok :)

Csilla böködéje írta...

jajj ez szerelem első látásra. emlékem: Ülök a tengerparton, nézem ahogyan a hullámok cikáznak és fényvirágok táncolnak a tetején. meleg, bizsergető a végtelenbe tűnő órák. Jajj és megint csak jajj.
CSODÁLATOS DARAB! a TENGER VAN BELEÁLMODVA.

colette írta...

Köszönöm... minden hozzászólást...:-)

Unknown írta...

Чудесные работы! Высокое качество! Спасибо за красоту!!!