2011. március 25., péntek

Mi is az az útifonal?

Útinform, útilapu... de mi is az az útifonal?
Fogadjunk, hogy még nem találkoztál ezzel a kifejezéssel?

Hurrá, praktikusan gondolkodom!
Jó érzés:-)

Az útifonal vagy útigombolyag gondolatát
 a Budapesti Alkotónapokra való vonatozás szülte.
Éppen ezzel egyidőben kapott el a körkörös
 és nagyon színes horgolási láz.
Egy 13-14 cm-es átmérőjű koronghoz azonban 5-6-7 szín 
bekapcsolására volt szükség, és ez ugyanennyi motring fonalat jelentett.
 Néztem a fonalkupacot, és csóváltam a fejem.
Na ezt én ugyan nem cipelem.
 Ráadásul, hogy néz ki, ha mindezt a vonaton szétpakolom:-)
Ekkor jött az útifonal gondolata.
Fogtam a színben összeválogatott fonalakat, mindegyikből levágtam  5-6 db  méteres szálat,
 és véletlenszerűen egymás után csomóztam.
Más dolgom már nem volt vele, mint apró kis gombolyaggá feltekerjem.
Praktikus... azt hiszem ez benne  a legnagyobb örömöm.
Holnap megint utazok, és lázasan készítem az útifonalaimat.



8 megjegyzés:

Otthon Művek írta...

Hát ez óriási!
Jó utat!

Mona írta...

:) ha ezt tenném, máris kapnám az utilaput a férjemtől, még elindulás előtt :) nagyon ötletes! colette-s!

ancsapancsa írta...

És a fonalgombolyagocskát be is teheted a kis diszkosz alakú tartóba, és úgy viheted magaddal!

Nagyon tetszenek ezek a tartócskák!

aniko66 írta...

Jóóóó, naggggyon jóóóóó! :)

Kékmadár írta...

Nálam is van mindig utifonal, csak én épp most egy megatakrót horgolok egyben, így én még be is takarózom útközben a művel! :-) Amíg a fiamra várok, angol óra közben is horgolok és akkor még fejlámpa is van a fejem, mert nagyon rosszak a fényviszonyok a várószobában. Képzelheted, milyen sikerem van! :-)

orsolya vanessza kiss írta...

De jók! :)

Én már rég tudom.. a legjobb ötletek nem hosszú órák gondolkodásából származnak... hanem spontán intuíciókból :)


Imádom ezeket a munkáid ! :)

Krizantám írta...

Én pedig utihimzős-varrótárcát tervezek magamnak a különórák alatti várakozó idő hasznosítására.
Jó utat és jó alkotást a hölgyeknek!
Holnap egyetemen vagyok, így sajnos most nem tudok menni, de üdvözlök mindenkit! :-)))
Talán majd legközelebb...

Chiii írta...

Ismét szép színek! Egyetértek Orsolya Vanesszával, a legjobb öltetekhez gondolkodni sem kell, csak csinálni amihez kedved van :)