2011. március 30., szerda

Farmer.5, ami már több mint öt...







A képek mellé a szöveg időhiány miatt csúszik:-)
Feltöltenem is kéne, de hová?
MESKA vagy ETSY?
Az egyikből ki, a másikba be?
Kettő lovon egyszerre?
Neeeeeeeeeeeeeeem, egy seggel, csak egy lovat!
Lassú átmenet helyett éles váltás?
Egy biztos, veszélyes életet élek, 
 az ablakos borítékok pedig csak gyűlnek:-)
Van egy jó hírem: a választ nem tőletek várom:-)

Azért ha valami megtetszene a fenti képek közül, nyugodtan írj e-mailt...
...  ez az egyetlen biztos pont, mármint, hogy elolvasom... talán meg is válaszolom:-)


12 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Tudom nem vársz választ én mégis azt teszem. Ha majd odáig jutok én az e-mail-es verziót választom inkább.

csigaszabo írta...

Puszilom a családot! (akikkel lehet így élni:)

Tündérlátta írta...

A bejegyzésből átsüt, hogy valami nincs rendben.. nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon külföldön nagyobb kereslet van-e. És nézelődöm és igyekszem választani.

Sidney írta...

Bom dia, adorei suas bolsas, são muito bem feitas, caprichadas, parabéns, com carinho

Makay Anikó írta...

Szerintem... fogd be a lovaidat egy kocsi elé, azán hadd húzzanak. Ők nem húzhatnak ellentétes irányba, te pedig vidáman hajtod őket :-)

Na?

Colette írta...

Kisnyul, írj, ha van kedved... érdekes lehet minden vélemény.

Anita, jó a humorod:-)

Tündérlátta, asszem szinte 99%-ban minden rendben, csak ne pénzben mérnék az értéket ( ja meg az életünket ):-(

Sidney: Muito obrigado!!!

Anikó kedves,
melyik kocsi elé:-))) Ez itt a kérdés?

Unknown írta...

Absolutely wonderful! You're the best!
Kisses from Carmen (born in Romania, living in Italy)

Tímel írta...

A farmer ezennel új értelmet nyert nálam!
Előtte:farmer??naneee...
Utána(most a képeket látván):farmer?hmm,lássuk csak...
:)

Tündérlátta írta...

Colette én is arra a nyavalyás pénzre gondoltam.. engem is agyonnyomaszt..

Kreatív konyha írta...

Gyönyörűek, bárhova is teszed fel őket, biztosan lesz érdeklődő!

Erika írta...

Szomorú,ha ilyen gyönyörű munkákra nincs elég kereslet.

Colette írta...

Carmen: :-)

Tímel: már megérte megcsinálnom:-)

Tündérlátta: szegénynek születtem és az is maradok ( más fajta "gazdagság" csábít:-))...
csak energiaáramlásban hiszek, hogy jönnie kell, meg mennie:-) Ez az egészséges körforgás azonban azok miatt elakad, akik ülnek rajta, és nem áramoltatják... egy maroknyi embercsoport:-(

Mónika: így legyen:-)

Erika: nem panaszkodásnak szántam, mert panaszra nincs okom...
általában megtalálom a köreimet:-)