2010. október 24., vasárnap

Varázsütésre

Ismeritek azt az érzést, mikor napokig mindenbe csak belefogsz,
 képtelen vagy bármit befejezni...
...aztán eljön a pillanat, 
amikor a mozaikok mintegy varázsütésre összeállnak.
Nekem ma jött el.


A horgolt sapik nálam képesek hetekig úgy henteregni,
 hogy már csak a fonalakat kell eldolgozni rajtuk, 
de azt valamiért nem akaródzik:-)


Hajnaltáj, csak úgy szabadon... álom és ébrenlét határán.
Hajcsat vagy kitűző? 
Attól függ, milyen alapot varrok fel a hátoldalára.


Aprócska méretű ( 6 cm átmérőjű ) kitűző,
 a bimbózó őszi virágok ihlették.


Kevés dolog van, amit még nem készítettem textilből... 
itt egy újabb áttörés:
kulcstartók, mi mással, mint fonalcsigákkal:-)

Hamarosan kaphatók a MESKA boltomban.

8 megjegyzés:

Tímel írta...

A sapka az nagyon -nagyon :) Virágocska+ pink kis lilával... én lenni alélva el :)

Kriszpicur írta...

WOW,WOW és WOW:)
De jó,ha ennyire,és ilyen az az ihlet:)

Névtelen írta...

Gyönyörűek a színek!

KeDo írta...

én is lenni ámulódva el...nekem ezek a kulcstartók nagyon de nagyon...bár számomra az egyik legfölöslegesebb tárgy és a legrondább szó a kulcscsomó...ne kérdezzétek miért...csak...de a kulcstartókat meg valamiért kedvelem :)))

eszterda írta...

Micsoda termékenység! Mind nagyon tetszetős!:)

elina írta...

Mennyi csodas szin...mennyi alomszep alkotas! Koszonom ezt a gyonyoru elmenyt!

Unknown írta...

Tök jók a kulcstartók, és még moshatóak is! :) Gyönyörű színek!

Colette írta...

Kedves szavak, kedves blogbarátok, köszönöm:-)