2010. október 11., hétfő

Egy ötlet...

...amiről magamtól is írhattam volna, 
de talán jobb későn, mint soha.


Egy nagyon egyszerű papírhengerről van szó,
 amire egy divatlapból kivágott női arcot ragasztottam.
Nem a tökély, de ha nincs hús-vér modell a közelben, 
akkor jó szolgálatot tehet.
Ezüstvölgyben láttam egy kalapokat árusító hölgynél, 
ő így installálta a portékáját.
A plasztikfejről nem írom le a véleményem,
 mert nem véleményezünk, ugye?
Mindkettő üresfejű... de legalább az egyik elbomlik:-)

Amennyiben ingyen és bérmentve valakinek plasztikfejre lenne szüksége,
 anélkül, hogy azt gondolná,
hogy bármit is "törlesztek" ezzel, e-mailben jelezze.
Szívesen küldöm, nálam használaton kívül hánykolódnak.

2 megjegyzés:

horimarika írta...

Mekkora a plasztik fej? Én szoktam álarcot, jelmezkelléket csinálni a gyerkőcöknek és néha jó lenne...

Colette írta...

Kedves horimarika, átlagos női fej méretű:-)
Kérlek írj mailt, és megbeszéljük a részleteket.